14.2.09

JUTUD SÕBRAST

Minu sõbra nimi on Kirke. Minu sõbrale meeldib tantsida ja laulda. Minu sõpra kurvastab see, kui me tülitseme. Mu sõbra lemmikvärv on helesinine. Kirke lemmiktoit on kartulipuder. Ta unistab jääda alatiseks sõbraks. Sõbranna tegeleb meelsasti tantsimisega. Mu sõbral on lühikesed juuksed. Peale selle on tal väike vend Remo.
Krislin
Minu sõbra nimi on Krislin. Minu sõbrale meeldib tantsida ja laulda. Teda kurvastab see, kui sõber ta maha jätab ja tülli läheb. Krislinile meeldib heleroosa värv. Tema lemmiksöök on piimasupp ja makaronid. Ta unistus on tantsuõpetajaks saada. Krislin tegeleb kõige rohkem tantsimisega, laulmisega ja viiuli mängimisega. Tal on 2-aastane õde, kelle nimi on Keitlin Meribell.
Kirke
Minu sõbra nimi on Kattri Ann. Minu sõbrale meeldib Sims2 mäng ja joonistamine. Aga talle ei meeldi klaveriõpetaja. Talle meeldib oranž värv, muidugi meeldivad talle ka teised värvid. Minu sõbrale maitseb hakklihakaste. Mu sõber tegeleb rohkem oma koeraga. Kattri Ann tahaks väikest kassipoega. Ta ei ole tige. Talle meeldib klaverit mängida. Mõnikord on ta pahane, et ta nüüd nii tubli ka ei ole.
Anna Elisabeth
Minu sõbra nimi on Gert. Minu sõbrale meeldib arvutis mängida. Teda kurvastab kiusamine. Gerdi lemmikvärv on kuldne. Minu sõbra lemmiktoit on haug. Ta saab seda, mida ta tahab. Talle meeldib veel mänguautodega mängida ja ka korvpallitrennis käia.
Germo
Minu sõprade nimed on Heinz ja Germo. Neile meeldib mängida igasuguseid mänge. Minu sõpradele ei meeldi kiusamine. Nende lemmikvärv on hõbe ja lemmiktoit on jäätis. Minu sõbrad unistavad kõigest. Neile meeldib sport.
Gert

Minu sõbra nimi on Gert. Gerdile meeldib arvutis olla. Teda kurvastab see, et mõned lapsed kiusavad teda. Tema lemmikvärv on hõbe. Tema lemmiktoit on kala. Ta unistab kõigest. Kõige meelsamini tegeleb ta mängimisega.
Heinz

Minu pinginaaber on Pille Riin. Talle meeldib palli mängida. Teda ei kurvasta miski. Tema lemmikvärv on helesinine. Ta lemmiktoit on hakkliha makaronidega. Mu sõber unistab, et oleks jaanipäev ja jõulud. Pille tegeleb lugemisega, et tark olla. Mu sõber elab Kadrinas. Ta elab oma majas, mitte korteris.
Mirell
Minu pinginaaber on Mirell. Mirellile meeldib koos sõpradega olla ja juttu ajada. Teda ei kurvasta mitte miski. Mirellile meeldib punane värv. Mirellil on mitu punast pluusi. Minu pinginaaber unistab sellest, et tal oleks iga päev sünnipäev. Talle maitseb liha. Mirell on meelsasti kodus oma ema ja isaga.
Pille Riin

Minu sõber on Mari-Liis. Minu sõbrale meeldib värvida. Teda kurvastab, kui keegi teda lööb. Mu sõbra lemmikvärv on sinine. Ta lemmiktoit on pitsa. Mari-Liis unistab kassipojast. Ta tegeleb sõpradega.
Lydia

Minu sõbra nimi on Lydia. Talle meeldib mängida. Lydiale ei meeldi, kui temaga riieldakse. Minu sõbra lemmikvärv on punane. Talle maitseb pitsa. Minu sõber unistab kassist.
Mari-Liis
Minu pinginaabri nimi Kristi. Talle meeldib mängida. Kristile ei meeldi, kui teda kiusatakse. Kristile meeldib roosa värv. Ta lemmiksöök on jäätis. Ta unistab printsist. Kristi tegeleb meelsamini vendadega.
Anu

Minu sõbra nimi on Kattri Ann. Talle meeldib joonistada. Teda kurvastab, kui ra Liisi juurde ei saa. Tema lemmikvärv on oranž. Ta lemmiktoit on hakklihakaste kartulitega. Minu sõber unistab flöödi mängimisest. Ta tegeleb meelsamini joonistamisega
Khirsten Terese

Kommentaare ei ole: