4.11.08

RÜHMATÖÖ TAGASISIDE

* Mulle meeldis selline töö väga, ma sain palju targemaks. Ma ei teadnudki, et konnal on kühmud seljal.
* Mulle meeldis teada saada lepatriinust ja lehetäist.
* Mulle meeldis vihmaussi ja tihase lugu. Aga ühest ma ei saanud aru, mis Kristi rääkis. Aga muidu sain teada üht-teist.
* Mulle meeldis väga. Seal tehti palju nalja ja minu arust ei tehtud üldse nalja.
* Mulle meeldis jutustada ja kuulata. Ma sain teada, et liblikal tekib kõva kest ja ta hakkab kooruma, kui kookon pehmeks läheb.
* Mulle meeldis see, te ma sain sõpradega tööd teha. Seda ei olnudki, et midagi ei meeldinud. Ma sain teada, et vihmausse elab mulla all 500 tükki.
* Mulle meeldis kirjutamine, jutustamine, küsimuste esitamine, küsimustele vastamine.
* Mulle meeldis. Sain teada igasuguseid asju. Näiteks, et liblikal on 6 täppi ja 4 jalga, kärnkonnal on kühmud.
* Mulle meeldis tänases tunnis see, et kõik jaotati gruppideks ning et saime plakateid teha. Ma sain ka palju teada. Näiteks, et lepatriinu sööb päevas 100 lehetäid ning liblikas sööb kõrvenõgest.
* Täna oli väga lahe päev, sest meil oli väga lõbus. Ma sain teada, et siili saba on kuni 2 cm pikk.
* Täna me õppisime loodusõpetuse tunnis loomi: tihastest, liblikatest, lepatriinudest, nälkjatest, lehetäidest, kärnkonnadest.
* Mulle meeldis joonistamine ja vihmaussi tähtsamate asjade kirjutamine.
* Mulle meeldis kirjutada ja joonistada. Ma sain ka teada, et lepatriinu sööb lehetäisid.
* Mulle meeldis, et ilusad pildid olid plakatitel. Ma sain teada, et siili on 5000 okast.

Kommentaare ei ole: